close


Passion (第13屆金曲獎Golden Melody Award指定主題曲)
作詞:姚謙 作曲:王力宏 編曲:王力宏

因為我知道 你不太一樣 
對我有種特殊力量
好像黑夜裡的光 充滿想像
因為我知道 你也這麼想 
想要開始卻只敢觀望
好像孩子對星星充滿了幻想

Passion 點燃點燃 
Passion 你來我往
Passion 你和我將匯成汪洋
Passion 點燃點燃 
Passion 你來我往
Passion 你和我在比賽 
誰究竟比較勇敢

你等著他 究竟誰比較勇敢
我一定比你勇敢 Oh~

是誰先把面具撕裂 
愛 愛破繭而飛
我已失去Patience
我已失去Patience
Patience Patience

RAP:
patience~patience you
about to feel me,listen
to the voice, full of soul ,
it'll make anyone feel,
philosophical down
to the core,we're talking about
(Ai-Ling),someone
who can give you more ,and
blow open the doors,
to a lost sensation, it's my
intention to grab
everyones attention,
with this song
full of passion ,
that deserves
honorable mention ,cuz
passion is where its at,
and don't you
ever forget that
arrow
arrow
    全站熱搜

    雙比媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()