close


完美的互動
我想快速地解凍 熱情全部都充公
這一刻越戰越勇 快跟我一塊起哄
要感受棋逢對手 管他英雄不英雄
水土不服 言語不通也要完美的互動
這一次見面照我的規矩
千萬別安靜你沒興趣我不相信
我聽不見你卻能感受你的壓抑

come on everybody gimme
song to dance for
(Leehom:) hey~(hey~)
ho~(ho~)
給我大聲地說我愛你
給我大聲地說sa-lang-hey~
(Rain:) hey~(hey~) ho~(ho~)
給我大聲地說我愛你
給我大聲地說sa-lang-hey~
oh yeah here comes round 2
Now u Rain what u gonna say

這一次見面照我的規矩
千萬別安靜你沒興趣我不相信
我聽不見你卻能感受你的壓抑
come on everybody gimme
song to dance for
(Leehom:) hey~(hey~) ho~(ho~)

給我大聲地說我愛你
給我大聲地說sa-lang-hey~
(Rain:) hey~(hey~) ho~(ho~)
給我大聲地說我愛你
給我大聲地說sa-lang-hey~
hi~(what) listen to what I say
dont beg for nothing important

hey~(hey~) ho~(ho~)
給我大聲地說我愛你
給我大聲地說sa-lang-hey~
hey~(hey~) ho~(ho~)
給我大聲地說我愛你
給我大聲地說sa-lang-hey~
hey~(hey~) ho~(ho~)
給我大聲地說我愛你
給我大聲地說sa-lang-hey~
hey~(hey~) ho~(ho~)
給我大聲地說我愛你
給我大聲地說sa-lang-hey~

Thank you all so much
Take a moment for
some shout ours
this joint was brought
to you by Homeboy productions
Hitman Bang you are the man
JYP SONY BMG RAIN Lim Jeonghee
I want to thank you
all you are so special
Saranje
arrow
arrow
    全站熱搜

    雙比媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()